11 Temmuz 2010 Pazar

Yaz

Bildiğimiz mevsim olan hani o içimizi açan şen şakrak yazdan behsediyorum.Bazen pek bi katlanılmaz hale geliyorsun sevgili mevsimcik.
Evde oturup bütün gün bilmem kaç ay sonra gireceğim lanet sınavlara çalışarak,arada havuza inerek geçen bütün günler istersem Bahamalarda olayım canımı sıkar benim arkadaş!
Hele ki canımdan çok sevdiğim biricik dostlarımın hepsi sürtük gibi dolaşırken ben burda yalnızsam daha çok canımı sıkar arkadaş!
Hele ki sevgilimde kendi yazlığında fink atıyorsa o zaman işte canımı sorma benim arkadaaaaaş!
Öf çok sıkıldım.
Vallahi billahi çok sıkıldım
Yaa çok sıkıldım!
Neyse ki tam 5 gün sonra doğum günüm-yaşasın kimse yok ki..
Neyse ki Travis'im var. 'Just need to get closer closer' diye bağırabiliyorum evin her köşesinde,yahut kendimi dingin tutabiliyorum mesela Side dinleyerek. Yani sonuç neymiş?'1 İYİKİ VARSIN TRAVİS
ve son Neyse ki'm sevdiceğimin yanına gidiyorum koca 2 haftalığına. Yani sonuç neymiş?'2 İYİKİ VARSIN SEVDİCEĞİM
Sanırım yiyorum kafayı.Biri bana Remeron getirsin öperim alnından yanağından hiç utanmam.
Beynim kilolarca ağırlığında.
Allahtan şu son 2 gündür İzmir birazıcıktan serin-ama temmuz sıcağı daha yeni başlıyor du bakalıım
Çok çok çok fazla sıkıldım dostum.
Yani sonuç neymiş'3 İYİKİ 2 AY SONRA DEFOLUP GİDİCEKSİN YAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu alalım :)