26 Temmuz 2010 Pazartesi

Tatil ve Sürtükler

Huzur ve bol esinti dolu bir tatilden sonra İzmir sıcaklarıyla kucakladı beni,öptü,okşadı hoşgeldin dedi,terlemek sıcaktan bunalmak hediyeleriyle gelişimi kutladı..

Merkeze pek uzak,deli yokuşları tırmanıp ulaşılan bir ev tutmuş benim babacığım. İlk gece 'merkeze yürümek' salaklığını yaptım ve onun ardındaki 9 gün boyunca kıymetli popomu arabanın ön koltuğundan indirmedim,babam sağolsun günün her saatinde istediğim her yere götürdü,her yerden aldı.

Topuklularımı,şortlarımı,elbiselerimi giyip şıkır şıkır dolaştım-ne zamandır yapamıyordum-, ultra düz saçlarımı maşaladım kıvır kıvır dolaştım-arkadaş ne garip ve eğlenceli bir hismiş dalgalı saça sahip olmak-,pek sıkıldım saçlarımdan ben bu yaz-bir ara o uzun güzelim saçlarımı omzunda kestiresim bile geldi yani ama teyzem hemen vazgeçirdi allahtan- saatlerce yüzdüm,saatlerce yürüdüm,hızdan çok korktuğum için hiç bir zaman binemediğim jet skiye,motora bindim(evet kendimi aştım),çok nadir yaptığım 'içmek' eylemini her gece yaptım,bol bol güldüm,eğlendim,arkadaşlarımı öptüm kokladım,annemlerle teyzemlerle okey oynadım hep onları makarna ve temizlik yapmak,kahvaltı hazırlamak,bulaşıkları yıkamak zorunda bıraktım evet en en en önemlisi 'Bir çok sürtükle uğraştım'..

Arkadaş siz ne lanet,ne sülük yaratıklarsınız yahu.Ben anlamıyorum nasıl bu kadar basit,hoppa,lanet olabilir bi insan.Yani bunun sınırı,hududu,seviyesi nedir ? Siz nasıl bu sınırı bu kadar aşabildinizde bu derece kaltak bu derece sürtük olabildiniz ben anlamıyorum ki.. Erkeklerin ağaçların arasında deniz kıyılarında,cafe tuvaletlerinde karanlık ve kimsenin olmadığı her hangi bir yerde nasıl bu kadar cesurca -ah pardon sürtükçe- önünde eğilebiliyorsunuz ? Bide sonra benim karşı masama geçip 'Ulen bak herkes benim yanımda,herkes benimle geziyor,ben popülerim,saçım seninkinden daha düz daha güzel,boyum kısa olabilir ama benim suratım daha güzel,senin şu an yanında olanlarda eskiden benim yanımdaydı zaten naaaaağber' havalarında suratıma pis pis sırıtmıyor musunuz.. Allah ki ne allah, sanırım insan böyle katil oluyor.
Sen kendini tatmin ede dur e mi.. Birgün anlıcaksın benim artılarımın değerini.. Senin artılarının güzel yüzden ileriye gidemediğini ve bunun elbet bir gün sana sevgili,dost,arkadaş bulabilmeye yetmeyeceğini bir gün anlıcaksın-eğer cidden gerizekalının teki değilsen tabii- Benim yanımda olan,kendi yanında sandığın o insanların sana zorla güldüğünü,masanda 10 dakikadan fazla tahammül edemediğini,yanındaki o gerizekalı yellozların seni sadece yazın poh pohladığını buralardan s.ktirip gittiğinde hiç birinin umrunda olmadığını,'herkes benim yanımda' derken aslında 10 gün her gece sadece 3 insanla takıldığını,benim yanımdakilerin-aslında senin yanında olduğunu sandığın insanların- aslında seninle hiç karşılaşmak istemedikleri halde bana ayıp olmasın diye yanına gelmediklerini düşünmenin nasıl bir gerzeklik olduğunu,bana görünürde adam akıllı hiç sataşmadığını ve insanlara bunu gösterip 'ah ne kadar sabırlıyım hiç birşey yapmadım ona bakın' düşüncesini empoze etmeye çalışmanın, bunların hepsinin büyüklük olduğunu düşünmenin nasıl bir mallık olduğunu
elbet bir gün A-N-L-A-Y-A-C-A-K-S-I-N
Ve o gün sen hüngür hüngür ağlarken,herkesi kaybettiğini görüp başını taşlara vururken ben karşına geçip g.tümle gülücem sana ve yanındaki zavallı kaltaklara..
Çok yazık çoooook. Bu kadar onursuz,gurursuz,namussuz olup dünyanın en zavallı kızı,ihanete uğramış,haksızlığa uğramış kızı rollerini oynaman cidden çok daha fazla süründürüyor seni bok çukurlarında. Yapma tatlım etme,insanlara rezil etme daha fazla kendini.. Çok yazık..

Evet uğraştım belki sürtüklerle ama hayatımın en güzel tatiliydi diyebilirim..
Herkes kim nasılmış gördü ve çok ihtiyacım olan o muhteşem tatili sevdiklerimle ve ailemle geçirebildim.. Emeği geçen teyzeme anneme ve babama şükranlarımı borç bilirim :)

Son olarak diyorum ki..

Olsun varsın biz yinede memnunuz
Bu dünyada olmazsa ahirette huzur buluruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu alalım :)