14 Temmuz 2010 Çarşamba

'Düşünme'yi öğrenmek

Aklımın çokça karıştığı zamanlar olur.
Hemde sık sık.
Neyi ne zaman nasıl yapacağımı bilemem,bilmek için düşündükçe aklım daha çok karışır
İşte tamda böyle zamanlarda ben,
en yapmamam gereken şeyi yaparım ve
o an ağzıma ne gelirse söyleyiveririm
Laf nereden geliyor-kıçımdan mı ağzımdan mı-
Laf nereye gidiyor-karşımdakinin hoşuna mı,tersine mi-
Laf nasıl gidiyor-ağır mı yoksa ah ne güzel açık sözlü bir kızsın denilesi mi-
Hiç düşünmeden ağzıma geleni söylerim..

İşte yine böyle zamanlarda bi tane Tyler Durden'ım olsun istemişimdir.
Sonu belkide beni kaosa götürecek,belki o an kafamda dinginlik yaratacak.. onuda hiç düşünmeden isterim Tyler Durden'ımı.. Benim yerime düşünsün,benim yerime karar alsın. Sonrada hesap sorduğumda Aslında ben senim desin.. Canım sıkıldığında ağzıma bi tabanca dayayıp kurşunu sıkıyım,kendimi dolaylı yoldan onu öldüreyim sonra aslında ölmemiş olayım ve koca bi binadan etrafı izleyeyim..
Kesinlikle bi tane Tyler Durden istiyorum

Çünkü artık fazlasıyla sıkıldığım zamanlarda kitap okuyarak veya uyuyarak saklanmaktan,kaçmaktan bıktım
Kendimle ilgili olan onca olayda doğru yolu bulamamamın,insanların kalbini kırışlarımın tek sebebi düşünmeyi bilmememden kaynaklanıyorken,bazı olaylarda sanki ölmüşümde tekrar tamamen farklı bi kişilikte yaratılmışım gibi kendimden çok karşımdakini düşünmektende bıktım.. Ve 'bu karşımdakini düşünme' olayının sonucunda hep kendi canımımın sıkılmasından,kendi kalbimin kırılmasından çok daha fazla bıktım..
Ya çok bencil oluyorum yada çok enayi.
Artık öğrenmem gerekiyor
birinin bana doğru düşünmeyi öğretmesi gerekiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu alalım :)