12 Temmuz 2010 Pazartesi

Worldcup




An itibariyle

the Worldcup goes to SPAIN!

-ah evet futbolla birazcıkta olsa ilgilenen bi kızım.noldu garibine mi gitti ?!-

Ne vardı Türkiye olarak bizde orada olsaydık.Olamadık.'Ay canınız sağolsun' diyemeyeceğim a dostlar.

Roben'e hem oyuncu hemde kaleci tarafından yapılan faulmüydü,adam g.tünü yırtarcasına yaptığı itirazlarda haklımıydı hala düşünmekteyim.Sanıyorum ki haklıydı.114. dakikadaki korner verilmedi.

Aslında acınası bir durum 116 dakika boyunca 'g.tünden ter akma' deyimi bizzat üzerinde gerçekleşsin,ciğerlerin patlayıncaya kadar it gibi koş,onu bunu ele,ta finale gel hatta 116 dakika boyunca dayan sonra uzatmalarla birlikte 6 dakika kala Iniesta gol atıp kral olsun sen elen beş karış suratla yine g.tünü avuçlayıp ülkene dön.

Of aman Tanrım benim başıma gelse hüngür hüngür ağlarım-ki ağlamamaları erkeklerin artılarından sanıyorum-
Casillas benim kız olarak yapacağım 'hüngür hüngür ağlamak' eylemini ciddi anlamda milyonların karşısında hiç çekinmeden uygulamıştır.Casillas'a cesaretli mi gay mi desem hiç bilemiyorum şu anda.

Aman o değil de vuvuzellalar artık sustu-yaşasın.Gerçi çoktan Türkiye'ye gelmiş olan o güzide enstrumanın yakında burdada boku çıkar..

Ayrıca saygıdeğer ahtopot aferin sana canım yine doğru bildin,aslında Worldcup senin hakkın.

Neyse susmak gerek artık.Ben istersem beş milyon satır yazayım sonuçta

the Worldcup goes to SPAIN!

2 yorum:

Yorumunu alalım :)