16 Temmuz 2010 Cuma

Muhteşem Doğumgünü,Muhteşem Tatil

Muhteşem bir doğum günüydü..
En sevdiklerim,hediyeleri,o güzel yüzlerinde kocaman gülümsemeleri,kafası çakır keyif olanların hafif saçmalamaları-ki benimde öyle sanırım- balonlarım,pastam hepsi harikaydı evet..
Dans etmeyi özlemişim,ayağımda boyum kadar yüksek topuklu tık tık tık yürüdüm sevdiklerimin yanında.Doğum günümün heyecanı,arkadaşlarımın yanımda olmasının mutluluğu ve gururuyla zaten hafif çakır keyif başladım geceye..
Çok güzeldi-bir tek Abim yoktu yanımda ama söz verdi bu ilk ve son..
Şimdi bu kadar ballandıra ballandıra doğum gününü anlatan kızın 1'de eve gelmesi ne kadar saçma değil mi ? Git daha fazla gez,eğlen,arkadaşının evini ayarla bitaneciklerinle geceye devam et.. Evet bu muhteşem planı yarı yolda bırakmamın sebebi yarınımın bu gecem kadar mükemmel olacağıdır..
Çünkü yarın sabahın 8'inde uyanıp tatile çıkıyoruuuum :) Budur bu kadar erken yatağıma dönmemin nedeni

Evet defalarca evet bu kız tatile çıkar arkadaaaaaaaş :)



Geçireceğim o iğrenç öss senesinin enerjisini bedenime tonla yüklemeye gidiyorum,'Bu yaz esmerleşicem yeminle' dedim yeminimi tutmaya gidiyorum,arkadaşlarımın boynuna atlamaya 1 buçuk aylık özlemimi gidermeye gidiyorum(ki bu akşam doğum günüm nedeniyle en önemlilerini öptüm kokladım mis mis-şimdi sıra diğerlerinde)
Allahım sonunda gördüm ya bu günleri,beni çocukluğumdan beri en çok rahatlatan şeydir deniz.En derinlerine dalıp nefessizlikten ciğerlerimin her an patlayacakmış gibi kasılmasını bile o kadar özledim ki.. Genzime tuzlu suyun kaçmasını beni öksürtmesini,denizde gözümü açtığım için gözümün yanmasını,çıktıktan sonra o tuzlu suyun batarcasına rahatsız etmesini ama 'kararacağaaam' diye inat edip o batma hissine katlanmayı,kulaklığımı takıp Travis,Adele,Train,Placebo veya başka müthiş seslerin kulağımı huzurla doldurmasını özledim ve iliklerime kadar yaşayacağım bunları..
Abimin deyimiyle 'kaşık kadar suratımı' tamamen kapatan koca gözlüklerimi takıp gelen geçen hakkında dedikodu yapıcam teyzemle,annem çığırtıcak bana 'Yeteer sıpa geç gölgeye artık' diye,babam akşam kapıdan çıkarken 'Geç kalma sakın' diye tembih edicek.Bulaşık yıkamacasına,makarna veya temizlik yapmacasına okeyler oynanacak ve evet ben artık huzura kavuşacağım..
10 güncük sürecek ama olsun hiç önemli değil yeterde artar bana..
Tabi beni sevmeyen bi kaç sürtükle uğraşacağım ama olsun her gülün dikeni vardır dude..
10 gün yokum dostlar,gerçi profilimde 5 kişi var kim önemseyecekse,olsuuuuun ben yazayım.
10 gün sonra görüşürüz!
Çok öpüldünüz,bye

3 yorum:

  1. Kendini bu kadar hafife alma :)
    Ben bekleyeceğim bu 10 günün dönüşün] mesela... gönderilerine dökeceksin tatilini, ben de tatil yapmış kadar olacağım :)
    Tüm kalbimle muhteşem bir tatil dilerim.
    Benim için Maraş dondurmalı cornetto ye :)
    Hala varsa tabi...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Ben senin bu arabayı sanırım İzmir'de gördüm, olabilir mi? Bizim bi arkadaşlar gelin arabası yapmışlar benzerini. İster misin detay?

    YanıtlaSil
  3. Sittirella;
    Bekleyenim varmış buralarda,muhteşem :) 10 gün boyunca uzak kalayım diye hiç internete girmedim ama an itibariyle herşeyi yazıcam tabikide.Maraş yemedim ama Foça'nın ünlü dondurmacısında her akşam yedim dondurma,senin içinde tabiki (: öptüm

    Sıradan Bir Sazan;
    Pembe Cadillacımı İzmir'de gördün öyle mi ? Aman tanrım inanmam çünkü ben 18 senedir hiç hiç görmedim burda.Ah keşke görebilseydim bende :(

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)