14 Temmuz 2010 Çarşamba

İyiki doğdum (:


İyiki doğdum :)
Muhteşem geçen bir yılın ardından,yeni yeni günlere yeni yeni yıllara adım atarken her sene ki gibi yürümek değil koşmayı tercih ediyorum ben :)
20li yaşlara yetişmenin telaşı değil tabi ki de bu,her zaman ki ben işte koştur koştur geçir yine bir seneyi daha..
Mis gibi bir yıl olsun istiyorum,herşey gönlümce olsun,iyiki doğayım,sevdiklerimle kutlayabilceğim nice senelere o koşar adımlarımı atayım istiyorum..
Biriciklerim benimle olsun istiyorum..

Yaz adlı blogumda 'Neyse ki tam 5 gün sonra doğum günüm-yaşasın kimse yok ki..' yazmışım.Biraz imalı biraz hüzünlü bir şekilde beni burada bırakıp tatile sürtmeye giden bütün bitanelerime laf etmişim,ayıp etmişim.
Şu dünyada en en en çok sevdiğim 7 biriciğim süpriz yapmış bana an itibariyle hepsi İzmir'e koşa koşa gelmiş,doğum günü organizasyonu hediyeler kutlamaları ayarlamışlar akşam 8'de bekliyorlarmış beni.. Evet bunca doğum günüm boyunca aldığım en güzel haberdi bu ve idda ediyorum ki en güzel doğum günümde bu olacak..

Herneyse pek bi mutluyum,keyfime diyecek yok.Annem 00:01 de gelip şapur şupur öptü suratımın her yerini 'İyiki doğurmuşum seni güzel bebeğim' diyerek kocaman anne bağrına basıp her doğum günümde olduğu gibi gözyaşları akıttı damla damla.Babam geldi annem kadar hararetli olmasada her doğum günümde yaptığı gibi bi alnımdan bide burnumdan öpüp 'Doğum günün kutlu olsun yeşil gözlüm' diyip oda baba kucağıyla sarıp sarmaladı beni..

Evet mutluyum ama,hayatımda en çok sevdiğim en çok değer verdiğim erkek yok bu sene yanımda.. Benim tek kahramanım,çocukken düşüp oramı buramı kanattığımda hüngür hüngür koşarak boynunu atladığım,birileriyle kavga ettiğimde,üzüldüğümde,mutlu olduğumda nefes nefese gidip olayların hepsini tek solukta anlattığım,baba kokusundan sonra tanıdığım ilk kokunun sahibi ABİM.. Canımdan öte,kalbimden nefesimden öte benim biricik kahramanım herşeyim ABİM bu yıl yoksun yanımda.. İçimde koca bi boşluk,burukluk.. Ama annemin öpücüklerinden sonra ettiği telefonda o kahraman sesini duyduğum anda doldu tekrardan o boşluk.. Biliyorum hayatımın anlamı biricik kahramanım bütün gün bugün benim kız kardeşimin doğum günü diyip anlatacaksın İstanbul'da tanıdığın herkese.. Senin soluğun kalbin abi kokun abi güvenin yanımda olacak benim doğduğum ilk andan beri olduğu gibi..

Aman bu kadar hüzün yeter-Abim kokusuyla yanımda zaten..
Doğdum ayol ben bugün,benden mutlusu yok :)
İyiki doğdum gerçekten,böyle muhteşem bi aileye,aşka ve dostlara sahip olabildiğim için iyiki doğmuşum..
Hadi nice senelere o zaman bana :)

5 yorum:

  1. İyi ki doğmuşsun ayol sen :)
    Böyle birsürü güzel yaşları sevgiye boğularak kutlaman dileğimle :)
    Keşke memleketimde olsaydım da balonlara boğsaydım seni :)
    Yapımda emeği geçenlere teşekkürü borç biliriz :)
    Mutlu Yıllar Cici :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşın hayırlara vesile olsun.Nice mutlu mesut senelere o vakit. .)

    YanıtlaSil
  3. Sitirella,
    Çok teşekkür ederim ayol ihihih :)
    İnşallah bir sürü yaşlar görürüm,görürüz.. Türkiye'de değilsin sanırım,keşke olsaydın da tanışma fırsatımız olsaydı beni balonlara boğsaydın.Olsun ben şu an bile o balonları hissediyorum yanımda.. Tekrardan çok teşekkür ederim

    Caner,
    Çok çok sağol :) Nice birlikte yıllara.. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Nası mutlu ol var ya, yüz kasların ağrısın gülmekten/gülümsemekten. Her dileğin gerçek olsun, yüreğinden huzur eksik olmasın. Bi de bu çok güzel yaşları en iyi şekilde hatırlayacağın milyonlarca süpersonik anın olsun... Kucak dolusu öperim... İyi yıllar canım...

    YanıtlaSil
  5. Sazan,
    Doğumgünüdaş (: çok çok teşekkür ederim.inşallah ikimizde hiç olmadığı kadar muhteşem bi yıl geçiririz,15 temmuz çok uğurlu gelir inşallah ikimiz içinde.Kalbini güzellikler,güzel insanlar bulsun hep-bi ömür.. Sanada çok eğlenceli yıllar :)

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)