13 Temmuz 2010 Salı

İZMİR

Bugün ilk defa İZMİR'den kurtulmak istedim.Evet ben ki şehrine deli gibi aşık olan kız, ben ki İZMİR'i daha iyi seyredebilmek için güzide merkez KARŞIYAKAMdan dağın tepesine taşınıp her gece manzaraya karşı bira içen anne-babanın kızı,ben ki İstanbul'da yaşadığı için her gün İZMİR hasretiyle uyanan abinin kız kardeşi evet bugün buradan kurtulmak istedim.Pek fazla şaşırdım kendime.
Ama hak ver bana İZMİR temmuz sıcağın çok fena oluyor be.Resmen bunaltıyosun insanı.Sonra trafik denen lanet oluşumun hiç olmadığı anayollarında her gün yarım saat okula git gel yapmanın verdiği rahatsızlıkla koca bir sene geçirdim-bu bana yapılır mı arkadaş?
trafik yok ot yok bok yok te anasının nikahında tabi okul pardon İZMİR senin suçun yok-bu bana yapılır mı arkadaş?
Sonra bu yıl öss modundan modlar beğenecek olduğumdan ötürü tatil istiyorum.. Bence hakkım dude.
O yüzden bence kızmamalısın bana İZMİR.. Evet malesef senden kurtulmak istiyorum :mahçupsmile

Bak Çubukçu abimiz bile demiş bir İZMİRli olarak
Yaz geldi her gece kulüpte hadi
az geldi vur şişenin dibine

ve hepsini geç 2 gün sonra doğum günüm oğğğlum!-ne alaka be?


Bir gün seninle gezeceğim!İnat yaptım ulen!!Evet İZMİR'den kurtulmak istememin bi sebebide hali hazırda gözünüzün önünde işte.Kıskanıyorum arkadaş,kıskanıyorum!
Her hafta bana nispet yapar gibi yardırıp geçiyosun İZMİR Körfezi'ni,her seferinde kem gözlerimle bakıyorum sana allah verede batma,yanma-valla nazarım çok pistir bunuda böyle bilesin..

Foça'ya,İstanbul'a Çeşme'ye gittiğimde eşek gibi özlicem seni İZMİR biliyorum,ama bırakta biraz özleyim,bıktım 1 senedir.Evet başıma ilk defa geliyo bu ama ciddi anlamda
İZMİR'den KURTULMAK İSTİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu alalım :)