15 Ekim 2010 Cuma

Tam 1 yıl 5 ay oldu bugün..
Defalarca gördüm belki seni,koşup 'Ne işin var len burda? Hani evdeydin çakal' diyip kafama bi tane yapıştırmanı bırak hatta geçerken geçen 6 yılın hatrına bi küçüp gülümsemeyi bırak.. Kafamızı çevirip geçiyoruz. Alıştım belki bu duruma. Ama içimde tam kalbimin orda aslında birazda mideme doğru bi yerlerde birşeyler cız ediyor hala.. Böyle mide yanması gibi birşey oluyor. Bir anlık boğaz düğümlenmesi.. Sonra geçiyor. Alıştım belki ama hala içim acıyor. Her yerde sevdiğimiz şarkıları duyuyorum,o sevdiğimiz şarkıların sözlerini kırmızı kalemle doldurduğun mavi kağıdı her dolabımı açışımda görüyorum,birbirimizi ne kadar çok sevdiğimizi söylediğimiz ses kayıtlarımız hala duruyor,bana aldığın milyon tane kazağı,tshirtü atmaya kıyamadım onlarda duruyor,filmlerimizi en sevdiğimiz dizi bölümlerini bile defalarca açıp izliyorum. Ama bıraktım artık,geri gelmeni ümit etmiyorum aptallık olur çünkü :)
Katlanmayı öğrendim,ama bir anlık dolan gözümü birşey kaçmış gibi salakça ovmaktan bıktım artık.. Belkide sahip olabileceğim en muhteşem dosttun, erkek arkadaştın,herşeydin sen..
Olmayınca olmuyor işte. Bugünde gördüm seni mesela ama sen beni görmedin. Görme zaten,görüp kafanı çevirmendense görmemen çok daha iyi,en azından bu daha katlanılası birşey.
Öyle işte. Adı üstünde içdökmekamaçlı.
İtirafta edebilirim,seni çok özlüyorum.

5 yorum:

  1. :( İçim acıdı. Zamanı geldiğinde geçecek ya; daha gelmemiş belli ki.

    YanıtlaSil
  2. Boğazımla gözlerimin arasına bir yumru oturdu.
    Biri dokunsa ağlayacağım şu an.
    Aslı'nın da dediği gibi, zamanı geldiğinde geçecek ama daha geçmemiş belli.
    At o kazakları, t-shirtleri.
    Kaldır dolabından o kağıdı, bırak film-dizi izlemeyi.
    Seni gördüğünde kafasını çevirecek kadar ise gözünde değerin... boşver canım.
    Bu saatten sonra ayaklarına kapanılsa da bu kafa çevirilen günlerin, şu kalp kırıklığının acısının üzerine yürümez.
    Sımsıkı sarılırım.
    Kocaman öperim.
    Seviyorum seni, unutma bunu.

    YanıtlaSil
  3. Aslı; evet o iç acımasından sürekli yaşıyorum ben.. İnşallah gelir o günler,geçer bu günler..

    Sittirellam;
    Kıyabilsem bi.. Atabilsem hepsini nasıl rahatlıcam. Ama nasıl diyim bi sevgili değil ki bu zaman gelsin unutayım geçsin. Dosttu yani çok garipti çoğu insan sevgili zannederdi bizi ama 5. sınıftaki önlüklü zamanlarımızdan beri birlikteydik biz. Çok hatalar yapıldı,hata %60 onda,%4o bende ama ikimizde kabul etmedik. O hatasını yaptı sonra çabaladı ama ben bu çabasını görmezden geldim sonra o bana düşman oldu filan. Hiç kolay değil. Ama alıştım artık sevgilim olsaydı daha kolay olurdu sanırım unutmak ama böyle candan parça dost olunca ah ah..
    Bende seni seviyorum öptüm yanaklarını kızarta kızarta

    YanıtlaSil
  4. Tamamen aklından ve kalbinden silmen tabi ki mümkün değil ama onu hatırlatan her şey sana acı verecektir. Acını en aza indirgemek için de bütün hatıraları atman lazım, ama atılmaz biliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ah ah.. Allahtan şu anda bütün alakamız,muhabbetimiz kesikte daha rahat oluyorum. Atabilirim aslında ama aramızda kalsın atmak istemiyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)