4 Ekim 2010 Pazartesi

alışveriş filan



Şu alışveriş bizi neden bu kadar mutlu ediyor bilemiyorum!
Bugün dershane okul test geometri edebiyat yorgunluğu demeden sırf dün beğenip almaktan vazgeçtiğim yün kazakımsı yelekimsi şeyi almak için yollara attım kendimi..
Sonra eve gelince öss olduğumu hatırlayıp sıkıntılı öss ergeni moduna girdiğimde 'Aaa ama bak yeleğin çok güzel demiiiii' diyip susturdu beni annem :) -tuhaflık benim aileme işlemiş-
Sonra kolye aldım,milyonuncu cüzdanımı aldım -Yaa ama bu bej!Bej yoktu anne-
Mutlu oldum açıkçası.
Ama yarın sabahın köründe uyanıp okula gidicem yine-çekilcek çile mi bu!?
Ha ojemi yine alamadım çünkü bulamadım lanet gitsin! Ama bulucam bi şekilde alıcam o ojeyi kafama taktım.
Tabi bu arada derste çalışıyorum,delirmişler gibi önümde arkamda test kitapları..
Hakkımda hayırlısı deyip uyuyorum ben artık.
Haaaa bide yarın saat 8 buçukta Karşıyaka'mın Leiden ile basketbol maçı var,tabi ki ordayım,tabiki bağırıp çoşup stresimi atıcam.. Muhteşem olacak
Ve son olarak abimi çok çok özlüyorum.. :(
Neyse,
Kendinize çok iyi bakın

4 yorum:

  1. Off off bende o günleri görücem. İçim daralıyor içim. İyi şanslar sana bu sene gerçekten !

    YanıtlaSil
  2. Evet fena günler ama olsun gerekli günler.. Yapacak bişey yok ki.. Kaçıncı sınıftasın sen, ne kadarın kaldı lanet senene?
    Teşekkür ederim.. İnşallah o şans bana yardım edebilir..

    YanıtlaSil
  3. 10. sınıfım ben. Canım çıkıyor ya şimdiden. Umarım istediklerin gerçek olur buraya yazarsın hep birlikte sevinriz :)
    Bu arada bende bir mimin var vaktin olunca yazarsın :)

    YanıtlaSil
  4. Daha yeni girdim,yeni gördüm bakıcam şimdi:)
    İnşallah inşallah! O günler bi gelsin ben zaten of yani sadece buraya değil bütün dünyaya yazıcam,alnıma yazıcam (:
    Çok teşekkür ederim. Sende inşallah vakit geldiğinde çok iyi yerlere gelirsin

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)