24 Ekim 2010 Pazar

Bi insanın en yakın arkadaşlarından biri hemen üst katında oturuyorsa ve o gitmişse inanın başına gelebilecek en berbat ve acınası durum bu oluyor.. Meğer ne kadar çok kaplıyormuş hayatımı,her bokta kapıya dayanabiliyordum,acıktığımda sıkıldığımda tek adresimdi. Bazen ay bugün hiç birşey olmadı ya diyip bile gidebiliyordum o derece. Şimdi çok zorlanıyorum hele ki öss senemde.puf

NeyseBiri bana bu gözlüğü alabilir mi ? Ay çok şey istiyorum ben bu aralar. Ama çok güzel değil mi? Evet bencede çok güzel..

Sonracığıma,hayatımda değişik birşeyler olmuyor bu aralar. Lys geometrisi saçımı başımı yolmama neden oluyor mesela,çok zor çok çok çok zor.. Bilemedim ben ne yapıcam lys geometrisiyle.. Başım belada.
Kitap okuyamıyorum bu sene. En çok üzüldüğüm şeylerden biri o. Geçen sene okuduğum kitabın haddi hesabı yoktu. Haftada bazen 4 günde bir kitap bitirip yenisine başlıyordum işte bu yüzdendir ki türkçeden 36 ve sosyalden 34 net çıkarabiliyorum :)

Neyse zaman ders zamanıdır.. Sabahın 3üne kadar çalışsamda sanki bana uyuduğum o 4 saatlik dilim bile boşuna gidiyormuş gibi geliyor,evet doğru bildiniz çıldırıyorum.
Neyse hadi bu kız ders çalışmaya gider..

2 yorum:

  1. Aynı şey bana da oluyor. Bütün öss adayları böyleyse daha da çok çalışmamız lazım sanırım:D of moralim bozuldu, niye çalışıyorsun sen ya? Git kitap oku T.T

    YanıtlaSil
  2. :D kimse çalışmasın o zaman hep beraber protesto edelim.. Çalışmak gerekli ama JG. Yoksa biraz sıçışlara geçeriz(: sende çalış,son gaz devaaaam

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)