10 Ekim 2010 Pazar

leopar..

Leopar deseni manyaklığı bi bende mi var bilmiyorum..
Ben inanılmaz beğeniyorum.. Çoğu ayakkabılara ve çantalara o kadar yakışıyor ki..
O kadar beğeniyorum ama tokalarımın haricinde hiç bir aksesuarımda kıyafetimde leopar deseni yok çünkü hiç güzel bulamadım.. Hep uyduruk. Renkler sönük,desenler tam olmamış..
Hiç gelmiyor Türkiye'ye düzgün leopar deseni..
Ama mesela;

Beyonce o ayağındakini bana verse olmaz mı ? Hee bi sorsak ya :(



Sonra mesela bu çantayı hiç beğenmesemde üzerinde ki leopar deseninin canlılığına bayıldım.. Daha önce leopar deseninin bi objede hiç bu kadar parlak,bu kadar canlı durduğunu
görmemiştim.

Of ağlayabilirim. Ya leopar desenli topuklu ayakkabı istiyorum ben,Beyonce'a sorsak olmaz mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu alalım :)