28 Kasım 2010 Pazar

kahretsin!

İnsanın istemediği ot burnunun dibinde bitermiş!!!!

Şu söz ne kadar doğru,ne kadar gerçek bi sözdür yahu!
Sen hiç karşılaşmak istemediğim,adını duymak dahi istemediğim insan kaaaalk İzmir'e taşın,hatta gel benim okulumun olduğu semte beni çıldırt!
Bi de gelemeyecek diye götü atarken 'Ay ben hiç istemiyorum' ayaklarına yat!
Ulan!
Ulaaaaan!
Sinirleniyorum,çok sinirleniyorum!
Bazı kızlar ne kadarda güzel yakıştırıyorlar 'kaşar' kelimesini bünyelerine..
Konunun detayı çok öncelerde yazmış olduğum 'Tatil ve Sürtükler' yazımda geçiyor,tekrar tekrar yazıp sinirlerimi ayaklandırmaya niyetim yok gece gece..
Zaten orda yazdığım satırlar,hatta duyabileceğim yazabileceğim hiç bir söz,cümle beni 'İzmir'e taşınıyoruz' cümlesinden daha çok sinirlendiremez şu an!
Allahım..
Görmeyim nolur,görürsemde sen sabır ver o otu yolmayım noluuuuuuuuuur!

İçSes:şu şarkıyı dinlede sakinleş!

2 yorum:

  1. Senin dünyan bir böcekle kararacak kadar küçük mü?
    Yapma kendine bunu.
    Gülümse, unut.

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki değil.. Ama insanın elinde değil,sinirleniyor uyuz oluyor..
    Daha var allahtan yazın gelcekmiş sanırım!
    O zamana kadar kafam rahat ama bakalım sonrasında bulaşırsa yolarım sevgili otcuğumu :)
    Gülümsüyorum Sittirellam bide öpüyorum

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)