7 Kasım 2010 Pazar

çok çok çok kızıyorum!


Bu nasıl bi deliliktir?
Analitik,matematik,geometriyi icat etmek nasıl bir manyaklıktır ?
Yani bu aralar bunları icat eden amcalarımızı çok güzel anıyorum,ana avrat hergün hürmetlerimi sunuyorum bir aile boyu..
Nasıl bir akıl bu.
İnsanlar sırf yapacak hiç birşeyleri olmadığı,çok sıkıldıkları için,değişiklik yenilik olsun diye yaptıkları bu deli işi şeyleri biz niye üniversiteye girmek için g.tümüz ayrılana kadar anlamaya ve öğrenmeye çalışıyoruz!
Yani bunu icat edenlerde anlamamış ve öğrenmemiş demek ki hala ucu açık bunların. Geliştirmiş geliştirmiş sonu yok! Bilmem kaç yıl geçmiş biz hala bunları geliştircez diye yırtınıyosak demek ki amaçsız birşey bu.. Yani birşeyde çabalarsın sonucuna iyi kötü ulaşırsın ya değer ya değmez ve biter. Ama bu matematikte geometride alanım olmasada sayısallar için fizikte yokki. Hababam üret,hababam dene yaz çiz sil y bul x bul çarp böl topla ayır yardır geceler boyu seviş denklerimlerle küfret yok yani sonu yok!
Sinirleniyorum ve geceler boyu çok güzel anıyorum sevgili abiiiiiiilerimizi,amcalarımızı.
İyi bok ettinizde attınız temelleri,biz bu gökdeleninde gökdelenini hala çıkıyoruz sayenizde hemde yürüyerek!!!!!

5 yorum:

  1. Biz şanslı kesimiz. Bizden bir küçükler için lise=cehennem bence. Biyoloji için bir sürü yeni kavram getirmişler. Biz birşeye a diyorsak onlar artık aciliusbaciliuskromojocilius diyecekler mesela. Ayrıca kuantum kimyası görüyorlar, müfredatları çok ağır bize göre.
    Biz şanslı olmasına şanslıyız da, şöyle bir şanssız yanımız da var; ilk girişte kazanamazsak boku yedik.

    YanıtlaSil
  2. Ben zaten bunların sapıtacağını bi' taraftan dolarken diğer taraftan boşaltılan havuzlar zamanından anlamıştım.
    Bi'de karşılıklı A ve B şehirlerinden farklı hızlarla yola çıkan araçlar meselesi vardır ki trafik canavarına kurban gidesiceler. Hiç bir haritada yok o A-B şehirleri. Baktım, gidip yakacaktım, bulamadım.
    Bunlar hep böyle kuzum.
    Durdukça icat uyduruyorlar.
    Sevmedim, sevmem, seveni de sevmesem olur yani.
    O derece :)

    Hanimiş: içaçılarının toplamı ebesinin nikahı olan şekillere hiç girmedim tikkatini şettirdiyse, küfür edesim geliyor çünkü :/

    YanıtlaSil
  3. JG,
    Haklısın bende duymuştum,geometriye yeni 15 konu filan.. Yazık çok acıyorum. Ama dediğin gibi kazanamazsak -ki töbe haşa- sıçtık fena sıçtık ağır sıçtık..

    Sittirellam,
    Ah ah bana sor bide bana soooor ! Anlamsız anlamsız şeyler.. Bunlarla yatıp kalkmak hele o kadar canımı sıkıyor ki anlatmam. Böyle arada malladığımda sen yine mi ders çalıştın filan diyolar artık benim dönemde olmayan küçükler. Vahim durum. İnşallah kötü bir sonuç almam :(

    YanıtlaSil
  4. Ayy geçen gün kimya sınavı vardı. 11lerle 12leri karıştırdılar. Hesap makinesiyle girdi 11ler sınava, yanımdaki çocuğun kağıdı işlemden gözükmüyordu, o derece. :s kendi kağıdıma baktım bir de polar apolar, fiziksel bağ falan. Cidden acıdım.

    YanıtlaSil
  5. Evet hele ki şu anın 9ları yandı,bitti,kül oldu. Umarım bol sabırları vardır her birinin

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)