14 Kasım 2010 Pazar

Evet herkese şimdiden iyi bayramlar diliyorum ey blogçular.. Umarım çok güzel bi bayram ve tatil geçirirsiniz,ben geçiremicem malesef bizzat dershane hocalarımın kullandığı cümleler hep şuna yakındı çünkü 'Aahahahha evet gençler çok doğru bakıyorsunuz suratıma,size bayramı zehir edicem,hazırlanın ödevleri söylüyorum..'
Denizliye gidiyorum ben,gidiyorum ki tatil vesilesi ile şehir dışından gelen arkadaşlarıma uyup sokaklarda sürtmeyim 9 gün boyunca.. Biliyorum yaparım,9 gün boyunca eve girmem ve ödevler ellerimden öpemez..
Neyse,tekrardan iyi bayramlar :)


Evet işte siz ! Siz benim ömrümü yediniz ve daha sizin yaklaşık 4 katınız kadarı daha ömrümü yicek.. Bu sene sonuna kadar mallaşmazsam iyidir. Sizden nefret ediyorum..

Neyseki işte böyle muhteşem parçalar yapıyorlar ve benim nefretim sıkıntım birazcıkta olsa geçiyor..
Evet haftanın şarkısı budur..

6 yorum:

  1. Karekök'e hastayım ya:D Sonraki sorular Köşetaşındaki örneklere benzer olduğu için çözmek çok kolay oluyo. Öss'de de böyle bi sistem geliştirseler ne mükemmel olur:D
    İyi bayramlar ayrıca:) şarkı da hoşmuş

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin sana ve iyi bayramlar :)
    Şarkının ismini merak ettim çok güzelmiş !

    YanıtlaSil
  3. Aslında şarkıyı dinlemeden koymuşum remix gibi birşey bu,siz orjinalinide dinleyin,orjinali çok çok daha güzel Madonna - Revolver
    Benim dediğim David Guetta ile olan şu

    http://fizy.com/#s/1bxb67


    JG
    Karekök'ü ben sevmiyorum. Dershane okul özel ders hocalarım hepsi çok gereksiz ve vasat bi kitap dediler aslında düşününce öyle ezbere dayalı resmen.. Final,formül,fem,pi analitik,tg bunlar çok iyi tabiki ben eşit ağırlıkçı olarak bakıyorum :D

    Mrv.
    Sağol canım sanada iyi bayramlar :)
    Dediğim gibi orjinalini dinle çok daha güzel..

    YanıtlaSil
  4. Mef'in geometrisi güzeldir, bulabilirsen ondan almanı öneririm. :) Fem de iyidir matematikte. Zafer yayınlarının da hakkını yemeyelim. :)
    Eski bir eşit ağırlıkçı abla olarak benden sana tavsiye :)
    İyi bayramlar :*

    YanıtlaSil
  5. Soru tipi bakımından ben de sevmiyorum ama kolay ya o yüzden hastayım dedim:) Benim kaynaklarım da genelde Fem, dershane sağ olsun:) Onun dışında final, birey, fen bilimleri, tg falan çözüyorum ben. Ayrıca ben sayısalcıyım ama hemen hemen aynı kaynaklar aslında ya çok bi fark yok:D

    YanıtlaSil
  6. Leah :)
    teşekkür ederim hepsinin yayınlarını bi inceleyim,fem zaten var ve seviyorum onu mefle zafere bakayım ben.. sözende finalle formülcüyüm sayısaldada fem birey filan iyi oluyor. ama dediklerinede bakıcam :)

    JG,
    Evet gireceğimiz sınavlar eşitlendi artık nerdeyse ondan :) ayyyy heyecan yapıyorum çok,geçsin bi an önce

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)