31 Aralık 2010 Cuma

Happy New Year..

Son 2 buçuk yılım özlemekle geçiyor..
Çoğu insanı özlüyorum,yanımda olanları bile..
Onların eski hallerini,gülen yüzlerini,bana söyledikleri sevgi sözcüklerini..
Çok değişti insanlar,yada ben değiştim!
Evet bir de artık yanımda olmayanları özlüyorum..

Bay Y mesela..
Sırdaşım olmasını,ilk aradığım insan olmasını,dost kelimesini en çok yakıştırdığım insan olmasını,burnumu evirip çevirmesini,saçlarımla oynamasını,'Hayır be gerizekalı bu çok çirkin bunu sakın alma' diyip aldığım kıyafetleri fırlatıp atmasını,alışveriş seven erkek bulduğum için sevinişimi,bana aldığı hediyeleri.. Ta ki bana....... Evet susuyorum. Çünkü o kısmı sildim attım hayatımdan.. Giderek azaldı onu yanımda aramalarım bulamayıp ağlamalarım çırpınışlarım..
Umarım 2011 Bay Y'yi tamamen bitirirsin hayatımda..

Sonra Minnoşumu mesela..
Bu sensiz geçirdiğim 3. yılbaşı olacak.. O geri sayımı yaptıktan sonra duruluyorum 3 seferdir.. 'Neden böylesin?' diyorlar cevaplamıyorum. Yaklaşık 5 dakika boyunca gözyaşlarımı akıtıyorum gizli gizli.. Elimden birşey gelemiyor ya o an ona kızıyorum.. Toprağı kazıp çıkarmak istiyorum seni,öpmek istiyorum o mis pembiş yanaklarını,rüyalarımda değil gerçekten görmek istiyorum artık seni.. Allah'ın seni yanına aldığı o günden beri cız ediyor bir yerlerim.. Unutuldun sanıyorlar ama her dakika kalbimdesin sen benim güzel bebeğim.. Her saniye aklımdasın.. Tekrardan ve defalarca mekanın cennet olsun minnoşum.. Seni hiç unutmadım ve unutmayacağım güzel kuşum..
Umarım 2011 Minnoşumu daha çok görürüm rüyalarımda bu sene..

Abimi özlüyorum sonra.. 1 ay bile bana o kadar ölümcül geliyor ki.. Her saniye yanımda olsun istiyorum günde 2 defa arıyorum yetmiyor.. Bu seneyi atlatıp gitmek istiyorum İstanbul'a abimin yanına..
Dedemi özlüyorum.. İEU üçlümü özlüyorum..
Herkesi özlüyorum..

İşte böyle geçti 2010..
Umarım 2011 çok daha güzel ve kavuşmalı bir sene olur..
Herkese iyi,mutlu,sağlıklı nice yıllar.. Umarım herşey gönlünüzce olur. Özlemleriniz kederleriniz ümitsizlikleriniz yıkılmışlıklarınız yerini sevinçlere mutluluklara bırakır.. İyi yıllar :)

2 yorum:

  1. Amin güzelim.
    Özlemlerimizin azalacağı, yüzümüzü güleceği, kalp sızısı yaşamayacağımız bir yıl olsun yeni gelen yıl.
    Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Amin Sittirellam :)
    Dün gece çok güzel bir geceyle girdim yeni yıla.. Umarım hep böyle geçer yeni yılım,en sevdiklerimle şarkı söyleyerek deli gibi dans ederek içerek :) umarım..
    Bende seni seviyorum twin :)

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)