8 Aralık 2010 Çarşamba

Benim en en çok sevdiğim şey şarkı söylemektir.. Özellikle bağıra çağıra evde ve sınıfta söylemek gibisi yok!
Ama ama ama şu zamana kadar söylerken en zevk aldığım ve eğlendiğim şarkı sözü
'Ben ben mesela uçarım mesela,yerlere göklere sığamıyorum'dur
Arkadaşım insan söylerken gaza mı geliyor eğleniyor mu mutlu mu oluyor tam kestiremiyorum ama inanılmaz eğlenceli. Şarkıyı açıp tam o kısmını söyleyin sizde çok eğleniceksiniz :)



neyse bu şarkıyıda bol bol dinlemekte yarar var


3 yorum:

  1. Ben o şarkıya bayıldım . Ben mesela uçarım mesela :D
    Bu arada sadece şu yeni yılbaşıyla ilgili olan mimi yapsan yeter canımm. Tüm yılın özeti gibi :D -yeni yazdım da

    YanıtlaSil
  2. Denedim :) İşe yarıyor sahiden...

    Öperim kocaman...

    YanıtlaSil
  3. Mrv,
    Tamam Mervecim :) sen beni anlarsın ben eminim inan hiç ama hiç zamanım olmuyor ondan bakamıyorum ben.. Şimdi özel dersim var 15 dakika içinde gitmem gerek. İlk girdiğim fırsatta yazıcam,aklımda bu sefer..
    Şarkı çok güzel :)


    Sıradan Bir Sazan,
    İşe yaradığını sevindim mutlu ediyor insanı oraları söylemek :) bende öperim

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)