29 Eylül 2010 Çarşamba

Bu aralar tek yaptığım Travis dinlemek..
Soru çözerken,okula giderken,dinlenirken sürekli sürekli Travis dinliyorum..
Ha bide somurtuyorum.
Her zaman ki etrafına neşe saçan Cansu kayboldu bu aralar,inanılmaz sıkıldım.
Hani otururum,uyurum geçer diyordum lakin geçmiyor..
Hergün 8de dershaneden geldikten sonra yarım saate yemek yiyip 15 dakika uzanıp 12 buçuğa kadar kahve takviyeleriyle çalışıp uyuyorum,arada meyve yiyorum,soda içiyorum.
Ve şu hayatta en sevdiğim şey olan kitap okumayı yapamıyorum uzun zamandır..
Oturup internetin başına bilim,edebiyat,felsefe alanlarında neler olmuş takip edemiyorum,bilen birileri varsa anlatsın bana.
Bu arada bende kesin migren var. Kesin ama! Sürekli baş ağrısı çekiyorum. Öyle böyle değil yalnız gözümü açamayacak duruma geliyorum ve bu beni çok daha somurtkan ve sinirli yapıyor.. Bi' an önce doktora gitmeliyim.
Bağıra bağıra şarkı söylüyorum sürekli evde,okulda. İnsanlar deli diyor bana ama umrumda mı orası tartışılır :) -aa güldüm bak-
Neyse garip günler geçiriyorum,umarım bi kaç güne gelirim kendime..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunu alalım :)