19 Eylül 2010 Pazar

2. İzmir Uluslararası Dans Festivali

İtiraf etmeliyim ki hiç bir zaman dansa ilgim olmadı.
Hani seviyorum sevmiyorum bile diyemem o derece ilgisizdim ben.
Ta ki bugüne kadar..
Bugün teyzemin sayesinde muhteşem bi akşam geçirdim. Gerçekten mükemmeldi..
Taa 1 buçuk ay önce gazeteden kesmiş bi haber bugün aradı bizi dedi ki 'Bugün festival varmış hadi gidelim.'
Annem geldi odama 'Hazırlan festivale gidiyoruz' dedi..
Benimde aklıma ne festivali olduğunu sormak hiç ama hiç gelmedi..
Gittik Mavişehir Kapalı Spor Salonu'na (oğlum orası bildiğin Arena ya, hani Karşıyaka'nın basket maçlarında ses tellerimizi koparıncaya kadar hönkürdüğümüz yer)
Neyse anam bi gittim dans..
Yok dedim ben gidiyorum katlanamam bütün akşam evde geometri çözerim çok daha eğlenirim yani. Eniştem, teyzem ve annemin yoğun ısrarlarının üzerine tamam dedim burdayım ama hoşlanmazsam giderim. Tamam dediler.
14 eş 5 5 4'lü çıktılar ilk..
Salsa, cha cha, rumba, paso doble, jive ve samba..
Aman tanrım resmen şoka uğradım..
İlk şok anı yani.
Büyülenmiş gibi oldum ciddi anlamda..
Sonra 4ü elendi 5 5 olarak çıktılar sahneye.. Tempom arttı
Hele o paso doble.. Allahım ne muhteşem bi danstır o yahu. İnanılmaz beğendim..
Sonra yine 4ü elendi ve 6 eş kaldı..
Derken birinci İtalya oldu.. -zaten dediydim ben!-
Şunca zaman hiç birinden bi gram anlamamış olmama kızıyorum!
Keşke ilgimi çekseydi,keşke.. Özenmedim dans etmek istemezdim ama en azından böyle organizasyonlara koşa koşa giderdim..
Hıncal Uluç kankamızda ordaydı, Cevat Durak'ta sonra TolgaHan.
Ve hepsi bir yana Todes diye Rus bi ara grup çıktı.
Tam 12 gösteri sundular.. Yani tonlarca para yağdırıp her gösterilerine gidebilirim.. O derece mükemmellerdi. Zaten onları daha ilgiyle izledim diyebilirim.
Muhteşem bi akşamdı,cidden çok fazla iyidi..

Neyse kıssadan hisse;dans güzel şeymiş yahu..
Çok sağol teyze

3 yorum:

  1. Aman tanrım ! Hiç bilmiyordum. Bilsem kaçırmazdım. Dansa bayılırım ben. Bilirim de ama onları izlemek ayrı bir keyiftir. Of çok kıskandım seni! Eğlenmene sevindim ama dans büyülüdür :D

    YanıtlaSil
  2. Bende hiç bilmiyordum teyzem sayesinde haberimiz oldu inanılmaz güzeldi. Benim hiç ilgim olmamıştı bu zamana kadar ama şimdi araştırıyorum filan iyimiş yani. Seneye yine olcak birlikte gideriz :)

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)