11 Ağustos 2010 Çarşamba

Sıcaklar

Bugün saat 1:30'da öğle saatinde ağustos sıcağında klimalı odamdan hatta abartıp biricik serin evimden çıkıp çarşıya gitme hatasında bulundum..
Neymiş kediciğe mama alıcakmışım,edebiyat ve geometri test kitabı alıcakmışım..
Arkadaş deli miyim neyim ? Bunu akşam serinliğinde ne bileyim 7 de filan çıkıp yapsam ya..
Bir anlık salaklığıma geldi işte..
Zaten 51 kilo olan bünyemi sauna İzmir'de 45 kiloya düşürdüm terlemekten eminim..
Babamların 'Senin bu sene öss senen,aç susuz dayanamazsın test çözemezsin' diye beni vazgeçirdikleri oruç tutma eylemini yapmadığım için kutladım kendimi bugün..
Sokakta su alıp içemedim de 'Oruçlular vardır etrafta saygı duymak lazım' dedim,1 buçuk saat o sıcakta geberdim resmen..
Allah oruç tutanlara dayanma gücü versin vallahi,çok zor iş bu sıcakta..

Ama biz kadınlar hayretiz yani.. Bu sıcakta hiç hiç pes etmeden saatlerce alışveriş yapabiliyoruz. Arkadaşını,annesini,ablasını,kardeşini alan çıkmış çarşıya alışveriş yapıyor.. 'Deli misiniz yahu?' diye sordum kendi kendime ama sonra düşündüm bende çıkarım sanırım,alışveriş diyince akan sular durur tabii ki-hatta bu aralar çıkmam lazım -_-

Birde konudan konuya atlamak gibi oluyor sanırım ama.. Dün gece sıkıntıdan 'Evcilik Oyunu' denen deli programı izledim.. Eğlendim mi? Evet eğlendim açıkçası-kimseyi kandırmanın lüzmu yok şimdi.. Kendi adındaki yarışmacı çok tebrik ettiğim bi konuşma yaptı dün. Kendi Hanımlar buyurdular ki 'İnsan alışverişteyken sokaklarda 50 derecede dolaşırken ay şurayada bakayım diyip bir mağazaya giriyor. Mağazada derece 20.. Böyle oluncada insanın bünyesine şok etkisi oluyor.. Bunun tespit edilip mağazalarda bi orta derece ayarlanması lazım.. Bir anda 50 dereceden 20 dereceye girmek hoş olmuyor hiç'
Tebrik ettim kızı. İyi gözlemci. Burdan yetkililere duyurulur:Bencede bunun bir çaresine bakmak lazım..

Neyse diceğim o ki ; şayet İzmir'de yaşıyorsanız saat 5ten önce evden kesinlikle adımınızı atmayın vesselam..
Tecrübe konuşuyor yani..

2 yorum:

  1. Antalya'daysanız dışarıyı aklınıza bile getirmeyin.

    Gerçi beyinlerimiz eridiği için çıkıyoruz her türlü.

    YanıtlaSil
  2. Çok fena çok.
    Hele Antalya daha fenadır bilirim. Gelirim yazın oraya 1 haftacıkta olsa. Kıyı şehirlerdeyiz bide nem var işte o mafediyo insanı.Allah yardımcımız olsun :)

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)