7 Ağustos 2010 Cumartesi

Dünyanın En Güzel Kadını

Hep hep hep merak etmişimdir..
Bazı insanlar neden çok daha fazla güzeldir, çekicidir, seksidir. Ya da güzellik göreceli bir kavramken neden bazıları bir çok insan tarafından çok fazla beğenilir..
Bu o beğenen insanların hepsinin güzellik anlayışı aynı diye mi yoksa o beğenilen insan gerçekten tartışma götürmeksizin güzel diye mi olur-bunu çok daha fazla merak etmişimdir..

Ama evet bazı kadınlar veya erkekler ayrı ülkelerde yaşayan, farklı kültürlerde, farklı kaş göz saç rengine sahip bir çok toplum tarafından güzel veya yakışıklı kabul edilir..

Dünyanın en güzel erkeğini kararlaştıramadım hiç. Hani herkes tarafından 'Yuh be' denilen erkek kimdir karar veremedim. Çünkü beğendiğim erkeklerin arasında karar vermem her zaman zoruma gitmiştir-ben hepsini beğeniyorum diyip çıkmışımdır işin içinden..

Dünyanın en güzel kadını hakkındaki karar deneyimimde bundan ileriye gidememişti. Scarlett Johansson, Angelina Jolie, Adriana Lima, Natalie Portman, Jessica Biel, Jessica Alba, Jennifer Lopez ve daha bir çoğu bir çok kişi tarafından 'Bak bu dünyanın en güzel kadını işte' diye ismi verilesi kadınlar..

Ama şunu kabul edelim ki
Dünyanın en güzel kadını Megan Fox'tur !
Bu tespitin doğruluğunu bugün Rihanna ve Eminem'in muhteşem parçası Love The Way You Lie'ın videosu binlerce kez beynime beynime vurdu..

Bir çok erkeğin rüyalarını cennete çeviren Adriana Lima'yı bile sollar geçer bu kadın arkadaş..
Yanlış mıyım ?
Bu kadında 'Güzellik görecelidir bence falanca daha seksi/daha güzel/daha tatlı' denip harcanır mı bilemiyorum..
Ama bence harcanamaz..
Çünkü
Dünyanın en güzel kadını Megan Fox'tur !

6 yorum:

  1. Güzelim 'makyaj güzeli' o.
    'Photoshopsuz bir hiç'
    'Kısacık nan boyu' hatunun.
    'Elinin baş parmakları basık, geniş, kısa' bilmemne...
    Hani ulaşamadığı ciğere mundar diyen kediler varmış ya...
    Hani kıskançlıktan .ok atmadan duramayanlar vardır ya...
    Hani kendinden güzeli görünce sinirden kuduranlar vardır ya...
    Alayına kapak olsun.
    Bu kadın 'ben kadınım' diyenleri bile lezbiyen tercihlere sürükleyebilecek kadar güzel :)
    Allaaaa sahibine bağışlasın :)
    Nazar değmesin :)
    Hakikaten çok güzel hatun ya.
    Ooooffff of!
    Olamadık bi' şöyle güzel.
    Hehe :)))

    YanıtlaSil
  2. Sittirella;
    Ay aslında senin içine ben girmiş ve benim yazmayı başaramadıklarımı yazmışsın. Hislerim bu kadar tercüme edilir sanırım..
    Aynen hiç gocunmadan söylüyorum yani 'Dünyanın en güzel kadını,en seksisi,en mükemmeli bence'
    Allah cidden nazarlardan saklasın,bu kadını kıskananların zaten sorunları vardır bence. Bu kadın kıskanılmaz yani çamur atıcak bir şeyide yokki kadının nasıl kıskanıyorlar bilmiyorum çünkü bok atmaya yeltenilmez bile yani boşa bi çabadan ileriye gidemez çamur/bok atma eylemi. Direk sindirmek lazım güzelliğini.
    İşte o kadar ! :)

    YanıtlaSil
  3. Canım yeni bi' deyiş uyduralım :)
    'İçine Sittirella Kaçmış' diye mesela.
    Hahahahaa :)
    Ben çok patavatsızımdır, pat diye böyle söylerim. Bazen felaket oluyor ama sonuçları :D
    Hahaha
    Yamuluyorsam düzeltsin birileri, ama hatun hakikaten bir içim su :)
    Kimler geldi, kimler geçti şu halivuğd'dan :) ama yok bunun gibi bi' afet-i devran :) Eğri oturup doğru konuşmak gerek hep.
    Bu kadar güzel olayım, boyum 1.50 olsun, popom JLo'dan büyük olsun nan :)
    Razıyım ona bile.
    Hahahahaha :)
    Bakmıcem daha fazla, moralim bozuluyo.
    Yarın da Pazartesi, yeni diyete mi başlasam acaba? :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Evet evet 'İçine Sittirella Kaçmış' muhteşem :)
    Bende öyleyimdir hiç gocunmadan söylerim herşeyi, kimi kırılır kimi vay be ne doğrucusun der. Aslında biz ikiziz Sittirella :D
    Yok bunun gibisi gerçekten. Adriana Lima, Angelina Jolie filan halt yesin yanında bu kadının. İzlemediysen Eminem & Rihanna- Love The Way You Lie videosunu izle orda çok daha fazla taş Fox.
    Bence diyet filan gerekli değil :) Öptüüüm

    YanıtlaSil
  5. Videoyu izlememiştim.
    İzledim!!!
    Dominic Monaghan !!!!!!!
    İnanamıyorum ya!
    Helal olsun adama ama!
    Her herife nasip olmaz Megan'ı böylesine hırpalayarak sevmek :D
    Ahahahaha
    Hastasıyım kendilerinin özellikle LOST'tan beri.
    FlashForward'da da IQ manyağı Kuantum Fizikçisi-Sayko olarak gebererek takip ediyoruz.
    Ben bu video klibi daha onyüzbinmilyon kere izlerim :)
    Teşekkürler & Öpücükler.
    Kaçtım twinzzz sista :)

    YanıtlaSil
  6. Twinzz sista :D ahaha bu güzeldi işte.
    Evet Eminem Rihanna Megan Dominic filan ilah video yapmışlar yani. Muhteşem. Bende milyonuncu defa izliyorum ve bıkmıyorum.
    Rica ederim. Öpüldünüz sayın Sittirella

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)