15 Ağustos 2010 Pazar

Mutluluk!

Canımın içi, abimden sonra 'kardeş' namına gelen ilk insan..
11 yıldır dip dibe yaşadık. Hangi an ne yaşadığımı bırak hangi an ne hissettiğimi bile bilir..
O kadar önemli ki benim için abimi sevdiğim gibi sevebiliyorum onu..
Evet herkesin tek bitanesine sahip olduğu,çok nadir raslanan dosttan,kardeşten bahsediyorum..
Neyse ki benim hayatımda 2 tane var onlardan ve bi tanesi 2-3 hafta bizde kalıyor..
Benden mutlusu yok.. Hep düşünürdük aynı evde yaşasak ne olurdu diye-sanırım muhteşem bir şey olacak.
Annemde babamda ikinci kızları,üçüncü evlatları olarak bağrına basarlar bitaneciğimi,pek sever tüm sülalem onuda..

11 yıldır birlikteyiz,hatta o benim bu hayattaki ilk arkadaşım..
İlkokul 1. sınıfta ben daha arkadaş ne demek bilmeden 'Merhaba,yanına oturabilir miyim. Hem arkadaş oluruz' diye gelip yanıma sığıştığında almıştım mis kardeş kokusunu. 'Aaa' dedim 'Abimin kokusuna ne kadar çok benziyor bu koku'
Ama abiminkinden biraz farklıydı. O abi gibi erkek kardeş gibi değil de kız kardeş gibi kokuyordu..
Benim kız kardeşim yoktu,onun hiç kardeşi yoktu ve ilkokul 1den beri ben onu kız kardeş olarak benimsedim o tek kardeş olarak beni benimsedi ..
Muhteşem bir duygu bu
Farkettik ki 11 yıldır 1 haftadan fazla birlikte kalmamışız şartlar el vermemiş. Ama şimdi 2-3 hafta birlikteyiz muhteşem bir şey..

Ve asıl muhteşem habere geliyorum şimdi.. Önümüzdeki hafta abim geliyor. Tam 1 ay İzmirdeymiş. İşi buradaki hastanedeymiş.. Söylememe gerek yok sanırım havalara uçtum,çığlıklar attım,abimi resmen telefonda öptüm sardım sarmaladım.. Nasıl özledim abimi. Havalar sıcak filan dinlemeden tepesinden sırtından paçasından ayrılmıcam hiç..(evet doğru tahmin ettin aslında ben abime aşığım)

Hem abi hemde kız kardeş yanımda şu önümüzdeki haftalarda..

Aslında uzatmadan söylemek gerekirse
Bu aralar dünyanın en mutlu insanıyım vesselam

2 yorum:

  1. Aman mutluluğun daim olsun :)
    Abine aşık olman güzel ama kıyaslama her cümlede dostunla abinin sevgisini üç beş kez n'olur.
    Hem aile bireylerinle hem de hemcinsin biriyle uzun soluklu, sağlam ilişkiler kurabilmiş olman senin sağlıklı ve sağlam bir kişilik yapın olduğunu gösterir ki bu da süfer bi'şidir :)
    Tadını çıkar, gez-toz yaşa bu mutluluğunu.
    Kocaman öperim seni twinzzzista :)*

    YanıtlaSil
  2. Twinzsista :)
    Kıyaslama değil o tabikide,sadece onuda kardeş olarak gördüğümden abim gibi seviyorum demek aslında onlar.. Kıyaslama 2 tane yapmışım zaten. Birisini sildim bu kadar içten istediğin için(:
    Çok çok teşekkür ederim.. Evet hiç bir zaman sorunlu bi çocuk olmadım yemek seçmedim,temizlik yaptım,araba yıkadım :D inadımı çok rahatsız etmediği sürece her istenileni yaptım.Arkadaş konusundada öyle. Çok şanslıyım bak burdada senin gibi bir arkadaş buldum(:
    Bende çok öperim..

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)