11 Ocak 2011 Salı

Bu bir rüya olmalı !

Rüya bu.. Gerçekten rüya !
Bırak sana sarılmayı tekrardan birbirimizin yürüdüğü yolda yürürmüyüz şüpheliydim..
Şimdi ise sana sarıldım ! EVEET SANA SARILDIM! Tam 1 buçuk yılın acısını öyle bir çıkardım ki,sen saçlarımı okşarken ağladım göğsüne gömülüp,yanağını yoğurdum,saatlerce saatlerce hiç birşey yapmadan seni dinledim,sana anlattım.. Aynı geçmişteki gibi.
Bitti sonunda kabusum. O muhteşem YC günleri geri geldi.
Bağırdım kızdım küfür ettim sana bunca şeyi bana yaptığın için,ama dayanamadım yine bağrıma bastım seni.. Diğer herşeyi unuttum en yakın arkadaşım bitanecik dostum olduğun günlerdeki gibi yine sarıldım sana..
Allah'ım şükürler olsun sana binlerce kez..
Bay Y geri döndü(:

3 yorum:

  1. Buyur burdan yak!
    Bulsam ben döveceğim o 'Y' yi.
    Hey allam yareppim.
    Bir daha ayrılmayın e mi?
    Dilerim eskisi gibi olmayı başarabilirsiniz, dilerim.
    Adına sevindim.

    YanıtlaSil
  2. Yanlış anlamışmışım Twin..
    Sevgilim değil kendisi. 5. sınıftan beri herşeyi birlikte yaşadığım insan. Ama çok garip sevgilide değiliz arkadaşta kardeşte,gerçekten çok garip.
    Umarım bi daha olmaz böyle (:

    YanıtlaSil
  3. Sevgili olmadığınızı biliyorum sista.
    Sadece şunca çektiğine değdi mi?
    Dövücem ya, hakikaten deli oldum.
    Olmasın bir daha, olursa da ve sen yine üzülürsen falan o zaman seni de döverim.
    Abla dayağı cennetten çıkmaymış :)

    YanıtlaSil

Yorumunu alalım :)